Gå til innhold

Nå gikk vannet!! =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiste meg opp fra sofaen for jeg trodde jeg tisset på meg. Rakk bort fra sofaen og teppene før det fosset ut. Så jeg løp i dusjen og det bare rant og rant.

Så nå har jeg tatt meg en dusj og skal slappe av så lenge som mulig før jeg reiser til sykehuset :)

Da blir det et Søndagsbarn eller Mandagsbarn mest sannsynlig, for de setter meg i gang i morgen hvis det ikke starter av seg selv.

Terminen er i morgen så det var jo bra beregnet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så bra for deg!!! Lykke til! Håper riene setter inn av seg selv ganske snart.

Skrevet

Lykke til!!:) I morgen blir jeg også satt i gang, gleder meg til å komme hjem igjen og lese historiene til alle som skal i gang i morgen :)

Skrevet

ÅÅÅÅ....så spennende :o) Masse Masse Lykke Til :o)

Skrevet

Kan dere være så snill å sende over litt fødestøv når dere holder på??? hehe ;) Hadde hele 4 det jeg vil kalle rier i går, meeen stoppet helt opp nå :s Dere må ha masse lykke til hvertfall. gleder meg og til å lese historiene deres :) Og håper det ikke er så lenge til jeg kommer med min :)

Skrevet

Så spennende da :o) Lykke til ;o) Håper du får en flott fødselsopplevelse!

Skrevet

Takk takk =)

Nå er alt klart og vi reiser nok snart avgårde :)

Lykke til til alle dere andre som er nær termin, gleder meg til å høre hvordan det går :) Sender dere masse fødestøv =) **********************

Skrevet

Så spennende!!

Masse lykke til!!

Skrevet

Lykke til da, skikkelig spennende detta:)

Har også termin i mårra, men denna lar vente på seg... Hehe, søz er her og håper vannet går her også snart men.....

Håper du får en fin fødsel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...