helenis + E-07 & D-09 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Reiste meg opp fra sofaen for jeg trodde jeg tisset på meg. Rakk bort fra sofaen og teppene før det fosset ut. Så jeg løp i dusjen og det bare rant og rant. Så nå har jeg tatt meg en dusj og skal slappe av så lenge som mulig før jeg reiser til sykehuset Da blir det et Søndagsbarn eller Mandagsbarn mest sannsynlig, for de setter meg i gang i morgen hvis det ikke starter av seg selv. Terminen er i morgen så det var jo bra beregnet
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Å, så bra for deg!!! Lykke til! Håper riene setter inn av seg selv ganske snart.
Niem og Patrick Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Lykke til!! I morgen blir jeg også satt i gang, gleder meg til å komme hjem igjen og lese historiene til alle som skal i gang i morgen
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 ÅÅÅÅ....så spennende ) Masse Masse Lykke Til )
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Kan dere være så snill å sende over litt fødestøv når dere holder på??? hehe Hadde hele 4 det jeg vil kalle rier i går, meeen stoppet helt opp nå :s Dere må ha masse lykke til hvertfall. gleder meg og til å lese historiene deres Og håper det ikke er så lenge til jeg kommer med min
melkekua™ Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Så spennende da ) Lykke til ;o) Håper du får en flott fødselsopplevelse!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. desember 2007 Takk takk =) Nå er alt klart og vi reiser nok snart avgårde Lykke til til alle dere andre som er nær termin, gleder meg til å høre hvordan det går Sender dere masse fødestøv =) **********************
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. desember 2007 #10 Skrevet 16. desember 2007 Så spennende!! Masse lykke til!!
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 Lykke til da, skikkelig spennende detta:) Har også termin i mårra, men denna lar vente på seg... Hehe, søz er her og håper vannet går her også snart men..... Håper du får en fin fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå