Gå til innhold

Noen som har opplevd negative gravidtester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte med at jeg hadde skikkelig vondt nederst i magen på høyre side for 2 uker siden..Det var så vondt at jeg ikke kunne røre meg nesten.En uke etter ble jeg kvalm og er det enda..Blir spesielt kvalm når jeg spiser men våkner også opp på morgenen og er det.

Tok en sånn billigtest i går og den var positiv.Kjøpte clear blue og tok en litt senere i går og den var negativ.Tok en i dag tidlig og den var også negativ.Har aldri vært plaget med kvalme så lenge før.Hadde mens 20nov sist og litt usikker på når jeg skal ha mensen igjen men det er nok rundt 18des så testen burde jo slå ut om jeg var gravid.Noen som har opplevd at testen er negativ og er gravid likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet negativ dagen etter forventet mens, tre dager etter testet jeg svakt positivt, og var gravid som bare det jeg ;-)

Skrevet

Jeg fikk ikke positiv test før 6 dager etter forventet mens.... så vent til tirsdag og ta en ny da kanskje?? rart den første ble positiv synes jeg,når de etterpå ble negative hmmm

Skrevet

Ja syntes det var rart at den ene var positiv, men stoler mere på clear blue siden den andre har jeg bestilt billig på nettet..Får se ann til tirsdag da og da en ny test da om jeg ikke har fått mensen.Skal til legen i morgen for å sjekke så tar med en urinprøve da..Skikkelig slitsom å gå sånn altså.Takk for svar jenter:)

Skrevet

du har post:) mammaen til gojenta

Skrevet

Da skal jeg gå inn å lese:)

Skrevet

Jeg fikk negativ test lenge etter at mensen uteble, ca 2 uker!!! var tom. til legen med urinprøve, og den var ogå negativ!!Tror jeg ble gravid ca 15-18 april, og testet først positivt 11.mai! Jeg testet med clearblue, og de var negative, men med en såkallt billigtest var den positiv!!

Lykke til iallefall:)

Skrevet

hmm får høre hva legen sier i morgen, føler meg jo ikke gravid som jeg gjorde med første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...