Gjest Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Skal på juletrefest med barnehagen, og det er første gangen.. Pynter dere dere? Og hva med barna? Ka lillegutt ha julenissedrakt på eller skal det være pyntet i dress og greier? Er helt fersk på dette jeg, føler meg litt dum gitt... ;o)
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Vi var på vår første juletrefest i barnehage i går, og kan trøste deg med at der fant du alle varianter. Noen kom i dress, noen i nissedrakt, noen i kjoler, og andre i hverdagsklær. Vi var også usikker på kleskoden, så valgte noe midt i mellom .Mannen i dongri og finskjorte, jeg i halvfint skjørt og skjorte og snuppa i kjole. For å være helt ærlig så var hele festen et kaos av unger høye på sukker, så det var nok ingen som tenkte på hva de andre hadde på seg :-)
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Tusen takk for svar! ) Regner ikke med det blir den roligste ettermiddagen nei, masse masse unger og fri tilgang på sukker. ) MEn blir koslig å se hva de søte små skal underholde med og sånn. )
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 jada, var veldig koselig. Hysterisk å se at de gikk rundt juletreet, 10 unger som alle skulle gå forskjellig vei, noen som ikke ville holde hverandre i hånden, andre som skulle holde diverse dukker i hånden osv. Er så søte så :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå