julekalendernissemor Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg hadde ikke tatt søndagsfri om det var noen som lurte på det. 123hjemmeside.no/dib-julekalender Lykke til! PS: Husk og dytte tråden opp! Ha en fin dag. Hilsen
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Dytter denne litt opp, akkurat vært inne å prøvd meg på dagens oppgave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå