~Milly~ Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Snuppa vår (straks 4 mnd) har helt fra vi hun var nyfødt sovet hele natten. I det siste har hun begynt å våkne flere ganger for mat, og jeg merker at hun er mye mer sutrete og trøtt på dagen når hun ikke får sove godt om natta slik hun er vant til, selv om hun sover flere ganger om dagen. Ammer henne, men har hele tiden hall lav terskel på å gi mme i tillegg hvis hun har virket ekstra sulten en kveld, eller når pappan har henne o.l. I det siste har hun kunnet drikke 250 ml på null komma niks. For min del går det greit med ett par nattamminger, men det er slitsomt for oss begge når hun er trøtt og sutrete hele dagen fordi hun ikke får sovet nok om natten. Har prøvd å gi henne mme som siste måltid for å se om hun sover bedre på det, men merker ingen forskjell. ville dere prøvd å gi henne litt grøt? I såfall, hvordan introdusere? Hun har hele veien vært en stor jente(over 4 kg ved fødsel), og trenger mye mat. Lurer på om det er bedre med litt grøt enn å pøse på med mme?
nurket4a Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg ville ha begynt med grøt. Lillegutt er 4mnd og har fått grøt i ca 14 dager. Begynte med 1ts pulver de første 3 dagene, økte til 2ts pulver i 3dager, så 3ts osv. Dette funka bra for oss. Vi fikk anbefalt å begynne med en grøttype som skal blandes med mme, nestle har risgrøt og maisgrøt til dette. Men når du begynner begynn på formiddagen i tilfelle det blir reaksjoner som vondt i magen. Er bedre å ha det på dagtid enn på natta.
~Milly~ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Takk for svar =) *dytter og håper på flere synspunkter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå