Gå til innhold

Får vel ""melde meg inn" her jeg også :-)

*mary had a little lamb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig hyggelig med mange gode nyheter før jul, Gratulerer så mye!

Jeg var også i superform de første ukene, men fra uke 6 og til nå i uke 10 + så er formen ganske dårlig. Har hatt haka på doskåla også et par ganger... Håper formen din holder seg kjempegod, ingenting er jo bedre enn det. :)

Annonse

Gratulerer og velkommen inn hit! Er det ikke en deilig følelse å endelig kunne ta dette skrittet?!? Og ikke bekymre deg for at du ikke føler deg gravid. Det gjør ikke jeg heller. Er nå 12+1 og har ikke følt meg dårlig en eneste dag. Det går faktisk an å slippe unna alle plagene! Håper du også slipper billig unna!

Masse lykke til med svangerskapet!

Hei og tusen takk for alle gratulasjonene. Dere er en herlig gjeng. Ja det er så ubeskrivelig deilig å endelig være gravid. Men det går liksom ikke ordentlig opp for meg enda... Trodde det etter at jeg testet hjemme -men i går vurderte jeg å kjøpe meg enda en test... Ikke det at jeg higer etter å bli kvalm og alt det der - men får sånne skikkelige menskramper av og til at jeg tenker at NÅ er det slutt... NÅ er jeg i ferd med å miste... Kanskje jeg har mistet alt etc. etc. Har jo ikke fått ømme bryster engang... Hvordan er det med dere da?

I dag har jeg trøstet meg med at det sikkert er en gutt... Og at det er derfor symptomene uteblir.. Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...