*mary had a little lamb Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Positiv blodprøve onsdag 12. desember - antatt termin 24. august. Måtte ta en grav test hjemme fredag da jeg ikke føler meg noe gravid - begynner så smått å gå oppp for meg nå. Skal bli deilig med tidlig UL på Riksen tirsdagen i uke 03.
krysser fingre og tær! Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Gratulerer så mye!!! Velkommen inn hit som vi har ventet så lenge med å få komme til!
togutter-08og10 Skrevet 17. desember 2007 #4 Skrevet 17. desember 2007 Gratulerer så mye. Velkommen inn til oss. Det er så fint å lese om alle som lykkes. Norge trenger jo mange barn.. Kos deg i graviditetstiden og vær glad om du ikke har alle svangerskapsplagene.. De kommer tidsnok. Lykke til.
Gjest Skrevet 17. desember 2007 #5 Skrevet 17. desember 2007 Gratulere!! Verdens beste julegave )) jeg følte meg heller ikke gravid, men nå. er så kvalm!!!! Bare vent, det kommer ............ Klemmer!
Flippa m Frida Skrevet 17. desember 2007 #6 Skrevet 17. desember 2007 Veldig hyggelig med mange gode nyheter før jul, Gratulerer så mye! Jeg var også i superform de første ukene, men fra uke 6 og til nå i uke 10 + så er formen ganske dårlig. Har hatt haka på doskåla også et par ganger... Håper formen din holder seg kjempegod, ingenting er jo bedre enn det.
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 GRATULERER SÅ MYE! Håper det går bra..... Riktig god jul! Klemmer
Ophelia & Jr. Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Gratulerer og velkommen inn hit! Er det ikke en deilig følelse å endelig kunne ta dette skrittet?!? Og ikke bekymre deg for at du ikke føler deg gravid. Det gjør ikke jeg heller. Er nå 12+1 og har ikke følt meg dårlig en eneste dag. Det går faktisk an å slippe unna alle plagene! Håper du også slipper billig unna! Masse lykke til med svangerskapet!
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 20. desember 2007 #9 Skrevet 20. desember 2007 Så kos at flere navn man drar kjennsel på dukker opp her inne. Gratulerer så masse!! Nå er det bare å smile seg gjennom julen )
*mary had a little lamb Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2007 Hei og tusen takk for alle gratulasjonene. Dere er en herlig gjeng. Ja det er så ubeskrivelig deilig å endelig være gravid. Men det går liksom ikke ordentlig opp for meg enda... Trodde det etter at jeg testet hjemme -men i går vurderte jeg å kjøpe meg enda en test... Ikke det at jeg higer etter å bli kvalm og alt det der - men får sånne skikkelige menskramper av og til at jeg tenker at NÅ er det slutt... NÅ er jeg i ferd med å miste... Kanskje jeg har mistet alt etc. etc. Har jo ikke fått ømme bryster engang... Hvordan er det med dere da? I dag har jeg trøstet meg med at det sikkert er en gutt... Og at det er derfor symptomene uteblir.. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå