Angie77 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har så liten lyst til å sitte gravid i kjip mammakjole blant skrålende festdeltakere i år. Orker bare ikke tanken på det. Samtidig så vil jeg så gjerne at samboeren min skal få en fin nyttårsfeiring... Har noen av dere tips til en alternativ nyttårsfeiring? Prøver å vri hjernen, men kommer ikke på noe.. Blir veldig, veldig glad for svar:)
krysser fingre og tær! Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Her jeg bor har vi en tradisjon på å gå i fakkeltog opp på en ås (300 meter) og se utover byen derifra. På toppen brenner vi bål, drikker gløgg og spiser pepperkaker. Kjempe koselig! En fin aktivitet å gjøre edru.
Niem og Patrick Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Eventuelt kan du invitere noen venner/familiemedlemmer på middag. Kan jo si når du inviterer at det blir ingen stor fest, men at det blir mat med litt godt og drikke til. Det kommer vi til å gjøre, da vi har en nesten 2 uker gammel baby på nyår..
tryde Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 jeg og mammen min har i de siste årene vært hjemme lagd god mat, 3 retters middag, spilt kort, snakket om det gamle året og det nye. sett på rakkettene. noen ganger bare oss to og andre ganger med venner. Vi er ikke noen fest mennesker noen av oss så denne løsningen har passet oss veldig godt. Vi liker ikke å gå dritafulle inn i deg nye og våkne sjuke den første dagen av det nye året. drikke kan man gjøre hele året.
kariuss Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Vi snakka faktisk om det istad, og jeg vil også at han skal ha det moro. vil ikke sitte hjemme alene bare vi to, selv om for meg i år spiller d ingen rolle. Foreslo at vi drar til foreldra hans og spiser middag og slapper av, så kan han heller dra til kamerater/venner å feste etterpå og at kanskje j er med en liten tur hvis formen er grei, ellers at j bare drar hjem, eller til foreldra mine..
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Her blir det middag med vennepar. Blir ikke noe fyllekalas, men en rolig og hyggelig kveld;) Men lurer på en ting, om formen er halveis og dere ikke orker noe. Hvorfor tenke så masse på kjærestene deres? De har det vel bra hvis de er hjemme en rolig kveld med dere også? Det er absolutt hyggelig at dere tenker på mennene deres, men la heller de tenke på dere. orker ikke du fest, da blir det rolig feiring av et eller annet slag med han. Dere er gravide begge to;) Ønsker dere alle god feiring;)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Vi (sambo, jeg og hunden vår) skal opp på hytta på nyttårsaften, er ca 300 meter å gå opp dit, så satser på at jeg klarer det. Der skal vi spise god mat, slappe av og kose oss sammen. Så skal vi gå utenfor hytta når kl nærmer seg midnatt å se utover mot byen på rakettene.. Hytta ligger et stykke unna byen, men på en liten topp, og det er nok så flatt utover mot byen fra hytta, så tror utsikten kommer til å bli nydelig.
Angie77 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. desember 2007 Tusen takk for mange gode tips:) Jeg tror kanskje vi lander på en variant der vi inviterer foreldrene mine på middag, spiller kort og koser oss. Og så kan vi kanskje ta oss en god tur i skogen 1. nyttårsdag. Tror det blir bra, jeg:)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 17. desember 2007 #9 Skrevet 17. desember 2007 Vi har invitert to vennepar ,hvor det ene venter barn som oss. Skal spise god mat og kose oss. Også kan guttane drikke litt da :-)!
camosilla Skrevet 17. desember 2007 #10 Skrevet 17. desember 2007 Vi har et vennepar som har også termin i januar. Blir vel oss fire som spiser og koser oss i sammen, da. Ingen alkohol på guttene heller, for da er det bare en og to uker til terminene våres:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå