skogsmusa Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Skjønner det er mange her som har prøvd flere merker, og det har jeg også.. Blir liksom ikke fornøyd med noen av de jeg har prøvd. Har prøvd yasmin, synfase, kobberspiral og nå mercilon. Håper de kan ha en god effekt på meg, og at jeg ikke får mer kviser..
skogsmusa Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. desember 2007 Ja, ERFARINGER skulle det selvfølgelig stå.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 har ikke prøvd det merket, men har du prøvd diane da? det er jo mot kviser har jeg hørt.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har ikke prøvd mercilon, er ikke det minipiller? Har erfaring med: -diane -microgynon -trionetta -yasmin -synfase -cerazette -p-ring -p-plaster -hormonspiral disse kan jeg svare på ting om:)
Thunderstruck Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Jeg bruker Mercilon,er fornøyd med de.Det er disse som erstattet trionetta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå