Gå til innhold

Dette tror jeg blir en fin dag!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Først skal vi på en gård å kjøpe juletre, nek, se på nyfødte griser, spise grøt på låven å kjøre hest og vogn. Så skal vi i familiebursdag til søstra mi..... Der blir det fullt av unger, god mat og jeg har bakt verdens beste nam nam nam!!!!

 

Som ern ekstra bonus er det skikkelig julekort stemning ute med et landskap dekket av rim så det sprøs nok om ikke vi går og hugger treet selv i skogen på gården hvor de selger trær!!! Slenger minstemann i bæremeis, lar storebror gå selv og tråkker til skogs!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en kjempe fin søndag=)

Skrevet

Så koselig det hørtes ut da :-)

 

Kos dere masse i dag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...