Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Først skal vi på en gård å kjøpe juletre, nek, se på nyfødte griser, spise grøt på låven å kjøre hest og vogn. Så skal vi i familiebursdag til søstra mi..... Der blir det fullt av unger, god mat og jeg har bakt verdens beste nam nam nam!!!! Som ern ekstra bonus er det skikkelig julekort stemning ute med et landskap dekket av rim så det sprøs nok om ikke vi går og hugger treet selv i skogen på gården hvor de selger trær!!! Slenger minstemann i bæremeis, lar storebror gå selv og tråkker til skogs!!!!
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Høres ut som en kjempe fin søndag=)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Så koselig det hørtes ut da :-) Kos dere masse i dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå