Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Har vært oppe 6-7 ganger i natt og tissa. HVER gang har det vært så mye utflod at jeg har måttet tørke meg 4 ganger. Når jeg sto opp siste gangen nå så kjente jeg at jeg måtte knipe sammen bena når jeg gikk til do, og når jeg satte meg ned så rant det ned i do. Tørket meg, og oppdaget at det ikke var seigt slik som utfloden er, de var heeelt tynt, og det luktet heller ikke tiss. Kanskje det er litt av vannet mitt som er begynt å gå? Har tatt på meg bind nå, så får jeg bare se hva om skjer. Hodet er festet og da kommer det jo ofte ikke så mye fortservann eller?
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 høres veldig ut som vannet har gått, ring føden og hør når du skal komme opp for sjekk. Det kom mye vann hos meg, selv om hodet var festet. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Takk:) Men når vannet går, blir ikke riene mer intense da? Kjenner ikke noe mer enn vanlig..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 vannet mitt begynte å gå på mandag, bare litt. mere vannavgang i løpet av den natta, men ingen rier, bare svake kynnere.Når jeg ringte føden på tirsdag morgen, syns de at jeg skulle komme inn med en gang pga. faren for infeksjoner. Jeg fikk ingen ordentlige rier av meg selv, ble satt i gang tirsdag formiddag. Mitt råde ring føden, kan være farlig for barnet med langvarig vannavgang!
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Ja riene trenger ikke sette inn, jeg fikk ingen rier eller andre symptomer før det hadde gått 6 timer fra vannet gikk. Jordmor sa at eg skulle ringe dersom vannet gikk, for og avtale med føden en sjekk. Så blir en eventuelt sendt hjem igjen for og bli satt igang etter 1 døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå