Dollywood Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 han var ute i går. han var hjemme og la seg 2.30 da. så kjedelig å være oppe alene at!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 han har sovet 8 timer nå. Men om han er dårlig er det kanskje like greit å la ham sove?
Dollywood Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 jeg aner ikke om han er dårlig , har ikke sett han hehe....han la seg på et annet rom i natt....
kråke76 Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 samme sitter jeg og tenker på. . Men her kom ikke sambo hjem før 04.15 så må vel la han få sove litt til. . . men om han ikke har stått om en times tid,tror jeg nok jeg vekker han:)
Fire småtroll Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Her må gubben opp klokka ni, uansett når han la seg kvelden før... Da skal vesla sove formiddagsluren sin, og nå som det er så kaldt må hun sove inne. Og jeg må jo ha en rask utlufting av "fylleånden" før jeg legger henne ;-) Men jeg har vel aldri opplevd at mannen har sovet lenger enn klokka ni uansett da, A-mennesker alle mann her, så vi har sovet lenge når vi står opp klokka åtte isteden for klokka seks.
pandabjørn Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 hvorfor må du vekke han da?? kan han ikke få lov til å sove til han våkner av seg selv?? selv om du synes det er kjedelig å være oppe alene så kan du utrolig kjede deg så veldig mye når du sitter her å bimmer??? nei mitt råd er å la han sove til han våkner selv!
Mrs. Bouquet Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Jeg hadde nok ventet til kl.12 om vi ikke har noen planer. Selv synes jeg det av og til er festlig å se hvor lenge han kan sove når han ikke blir vekt. Våkner kanskje forvirret over at kl. er 13.30, da er han jo ofte også veldig fornøyd noe som er bra for resten av familien.
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 la mannfolket sove;) her er det bare jr som er A-menneske, så vi bytter på å sove ut i helgene. skal en tur til byen i dag, så satte grensa på kl 12 her;) vi la oss begge 23:30 i går kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå