Gollegompen Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Hei. Har de siste ukene vært plaget med kynnere som kommer hyppig og med medfølgende menssmerter ( er ikke alltid like mye smerter). Føler også "nedpress" når eg har disse. Kommer helt uten noen som helst anstrengelser/aktivitet. Får det når eg sitter, ligger, står og går. I går talte eg 35 stk., men det var en "god dag". Var verst om kvelden, da hadde eg 27 stk fra kl 1830 til 23.30. Når eg får de verste, må eg lene meg tilbake og omtrent puste meg gjennom de, så ubehagelig/vonde synes eg at de er. Har lest flere plasser at 1. gangs knapt kan merke kynnere og at de ikke skal være vonde heller. Noen som opplever det samme, og i så tilfelle, hva har dere gjort ifht det? Er i uke 24 btw.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Dersom jeg var deg ville jeg kontaktet føden og spurt om å få komme inn på sjekk, idag! Ville uansett ringt lege/jordmor imorgen, for å høre hva de sa:) Jeg vil tro det i lengden ikke er bra å gå slik som du gjør nå. Hvertfall ikke når du får nedpress og må puste deg igjennom kynnerene. Jeg er selv førstegangs i uke 26, og har ikke hatt det sånn som deg. Kan merke noen få kynnere innimellom,men merker da ikke annet enn at det strammer seg. Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå