overkill Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Er det mogleg å få tak i eit plastjuletre som kan likne på eit ordenteleg tre. I tilfelle kor? Allergi...
camilla^ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Mamma har ett juletre som ikke er så ulikt ett vanlig tre, litt uvant for meg for jeg er vant med furu. Mener å huske at de kjøpte det på ett hagesenter, men ikke plantasjen.
Inga Bling Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 De har et på en butikk her jeg bor som ser bra ut. Men det koster (hold deg fast) 2390 kroner.
Inga Bling Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Forresten. Nok pynt gjør det meste vakkert.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Mulig er det nok. Mamma har et nydelig et. Finere en noe ekte tre jeg nongang har sett. Men hun har hatt det i årevis, så aner ikke hvor det er fra.
overkill Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Kva slags butikk er det? Er ikkje så nøye kva det kostar så lenge eg slepp ei tre som lyser plast. Om eg ikkje finn eit fint plasttre svergar eg til allergitablettar i år og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå