Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 P-sprøyta skulle taes igjen i midten av august, men det gjorde jeg ikke fordi jeg ville heller få mensen tilbake å begynne på p-pillene. Nå har vi kommet til midten av desember, 4måneder siden sprøyta gikk ut, og ingenting er normalt i kroppen enda. Ingen mensen i sikte og heller ingen sex-lysst. Hva skjer???? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... skal jeg begynne med p-piller å se om kanskje mensen kommer tilbake da, eller skal jeg vente å se om det skjer av seg selv? Hadde jo ikke tenkt til å bli gravid, så han begynner å bli litt lei av å hoppe av i svingen nå...... Hva synes dere at jeg skal gjøre????
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Ta en graviditetstest først, hoppe av i svingen er ingen sikker prevensjonsmiddel så du kan være gravid. Er du ikke gravid så får du begynne med p-pillene å se om du da får den.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 du har vel testa deg? gravid? test først ja, så gå til legen og forklar... IKKE vær naiv nok til å satse på hoppe av i svingen, ikke mhye beskyttelse i det..
Fire småtroll Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Har ei venninne som brukte p-sprøyta, hun sluttet fordi de ville ha en unge til. Det tok et år før hun fikk mensen igjen, og enda et år før hun ble gravid! Ble litt lenger mellom ungene dems enn planlagt ja... Så det kan tydeligvis ta tid før systemet er igang igjen. Ville tatt en test var jeg deg, er den negativ ville jeg begynt på pilla i morgen, den blødningen du får på pilla er ingen ordentlig mens likevel, bare en blødning pga av opphold i inntak av hormoner, så jeg kan aldri tro du er nødt til å vente på en naturlig mens før du begynner på pilla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå