Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Har noen gaver som skal sendes til utlandet,er det åpent der i dag?
M@mm@ til mine barn Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 De sier jo at siste forsendelses dagen er i dag så de bør jo det ellers burde de jo satt datoen til 15.
camilla^ Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 De butikkene som har post i butikk og som har åpne idag har også post. Det har hvertfall posten her, som er åpen alle dager i året.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Ok,foe alle butikkene er jo åpne,jobber selv i dag:( da skal jeg få gubben til å sende de i dag jeg....er ikke så raske vi se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå