abelise Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Har ikke IKM før 20., men klarte ikke vente og tok en test klokka fem i dag tidlig. Den ble bare helt utrolig negativ. Ikke antydning til kryss. Så på den flere ganger, deriblant i sjutiden. Fortsatt negativ. Men da jeg skulle kaste den, rundt klokka ni, var det blitt en vertikal skyggestrek. Et halvt kyss... Hva betyr det? Noen som har opplevd det samme og vært/ikke vært gravid?
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hei! Kan ikke si at jeg har opplevd det, men hvis jeg var deg, ville jeg ventet litt med testingen! VET det er utrolig vanskelig.... Men ta en ny test den 20 eller om du klarer å vente til 21. . . da får du forhåpentligvis et positivt resultat!!!! Det er fortsatt veldig tidlig vet du... og selvom det er negativt i dag, kan du få et stort blått kryss senere i uka!!! LYKKE TIL!!!
abelise Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2007 Tusen takk for svar. Tenk å bli så tullete at man står opp i halvsøvne mitt på natta for å "snikteste" når jeg egentlig hadde bestemt meg for å vente... Har en test igjen, så den venter jeg med til den 20. Ser at du har testet positivt i dag!!!! Så fantastisk. Regner med at krysset ikke kom flere timer etter, som hos meg he-he. Gratulerer så supermasse!!!!:-))))))) Suger til meg babystøv....
Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Nei, krysset mitt kom nesten med en gang, men det har vel blitt litt sterkere etterhvert i dag... Men som sagt, det var der hele tiden om enn litt svakt... Sender masse babystøv (selvom jeg fortsatt ikke tror 100% på at jeg er gravid ;-) )******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Man skal ikke lese av testen etter 10 min..er de som har fått et kryss etter tiden og har vært gravide, men er også de som har fått kryss etter tiden og ikke vært gravid..så heller ta en ny test om 2-3 dager..er uansett litt tidlig å teste seg nå Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå