Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Kan nesten ikke tro det - nå er det bare en måned igjen!! =)=)=) Syns tida har gått både fort og tregt....på et vis er det deilig å gå gravid, men på den andre siden så skal det bli HIMLA godt å få ut ungen=D
mizz25 Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Ja,det går utrulig fort.. 6 uke igjen her,å bynn å gru mæ litt ;-S Sikkert derfor det går så fort.. hehe =)
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Så spennende =) =) =) Vi har termin samme dag ser jeg... Lykke lykke til fremover til deg. Krysser fingrene for at alt skal gå bra med oss begge =) Klemmepå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå