Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Kunne noen ha lagt denne ut på skravle for meg?? Jeg er gjeldsslave. Skikkelig! Rota det til for meg selv med visa-kort, forbrukslån, mastercard, ubetalte regninger osv for noen år tilbake og det bare vokser og vokser. Nå har jeg nesten en halv mill i ubetalte regninger... Får ikke bankkort, kan ikke eie bil, kan ikke eie leilighet osv osv for da blir det tvangssolgt. Spørsmålet mitt er om noen vet hvordan det går hvis man får seg samboer eller gifter seg? Er det da sånn at ikke mannen kan eie noe heller fordi man da er "ett"?? Håper noen har litt peiling på dette. Jeg er nemlig livredd for å gå inn i ett seriøst forhold i frykt for å bli glad i noen som løper når de får høre hvor ille det er.. Man roper liksom ikke ut at man har en halv million i ubetalte regninger når man nett har møtt noen heller.
Ane** Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har virkelig ikke peiling, men kan legge den på skravlesiden for deg. Masse lykke til iallefall, høres ut som en vanskelig situasjon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå