Snupi27 Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 hva er deres erfaring med denne vognen?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har reisetrallen (easy) og er ganske fornøyd med den. Vi har brukt den ganske mye også pga vi har vert 4 mnd i spania, første gang når gutten var 2-4,5 mnd og andre gang 8-10 mnd. Og begge gangene har vi brukt trallen. Den knirker litt, men det er bare til å smøre (noe som tok meg 9 mnd.....hehe, men brydde meg ikke så veldig om d da) Ellers har vi der nede brukt den mye til å gå turer med, og den er helt grei til det, seff er den ikke like god som bagvognen, men god nok og enkel å legge sammen og få med seg til flyet (ikke inn da). Kjempegod plass under også, så fikk masse med oss når vi handlet. Syns også den er grei å holde ren, vår ser ikke ut nå, men det er bare til å vaske med en fille;) jeg har fottrekk til vognen, det var genialt når han var så liten, for da fikk han mer ly nedi vognen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå