Gå til innhold

noen som har carena trille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reisetrallen (easy) og er ganske fornøyd med den. Vi har brukt den ganske mye også pga vi har vert 4 mnd i spania, første gang når gutten var 2-4,5 mnd og andre gang 8-10 mnd. Og begge gangene har vi brukt trallen. Den knirker litt, men det er bare til å smøre (noe som tok meg 9 mnd.....hehe, men brydde meg ikke så veldig om d da) Ellers har vi der nede brukt den mye til å gå turer med, og den er helt grei til det, seff er den ikke like god som bagvognen, men god nok og enkel å legge sammen og få med seg til flyet (ikke inn da). Kjempegod plass under også, så fikk masse med oss når vi handlet. Syns også den er grei å holde ren, vår ser ikke ut nå, men det er bare til å vaske med en fille;) jeg har fottrekk til vognen, det var genialt når han var så liten, for da fikk han mer ly nedi vognen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...