Gå til innhold

GRAVID?? (samme som på Bli gravid..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare spørre dere som er drevne i faget her: Hadde ikm torsdag, tok en test (husker ikke hva slags..),den var negativ. Fortsatt ikke noe tegn til tanta, så jeg tok en vanlig cb i dag morges, og det ER faktisk et SVAK, men synlig (sier også mannen min!! UTEN linser...hehe) kryss der!!!!!!

Hva tror dere???

Takknemlig for tilbakemeldinger.. .Har prøvd siden nyttårsaften i fjor....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg gjerne være den første her inne til å si GRATULERER!!! :)

En stek er en strek! Og har du en strek så er den jo positiv! Ergo du har fått en julegave på forskudd!!! :D

Grattis med spire!!! :D

Skrevet

Tror du virkelig det??? Leste på bli gravid at flere har hatt svakt positive cb tester uten å være gravide... Min ser litt ut som det finske flagget den.. Den vertikale streken er litt til venste i vinduet liksom.. Ikke så mye altså!!

UFF, så livredd for at jeg "lurer" meg selv her...

Skrevet

Så lenge streken er der og du er over IKM så er du nok gravid ja!! :D

Svæææert skjelden det finnes "falske positive tester". Da betyr det at man har hatt en kjemisk graviditet!

Det er nødt til å være HCG i kroppen din for at en graviditetsstest skal slå ut! Og det er det kun en graviditet som kan gjøre! :D

Grattis sier jeg bare!! :D

Skrevet

Tusen takk!!! Du aner ikke hvor deilig det er at noen kunne svare meg!!!

Og det er ikke noe tvil om at det er en strek der!! Sitter og ser på testen fortsatt jeg - hehe

Jaja, da blir det juleoverraskelse på besteforeldrene i år igjen da!! Og termin blir som førstemann!! hehe

Skrevet

Hehe.....:)

Ja så lenge du ser det finske flagget framfor deg, og du ikke tilfeldigvis er finsk, full (så du ser morsomme syner) eller no sånt, så er det nok en liten spire som ligger og gror ja! :D

hehe.... :)

Det blir koselig julepresang til dere selv og besteforeldre det da!!! :D

Skrevet

Og jeg som akkurat har begynt i ny jobb hihi

Juleklemmer til deg også!!!

Skrevet

Hehe......)

Sånn som skjer det vettu! ;)

Så lenge de ansetter kvinnfolk som er i sin fruktbare alder, så må de refne med slikt! ;) hehe.,..... :=

Skrevet

Enig! Og jeg vet de har regnet med at jeg ville ha barn nr 2 ;-)

Forresten: Nei, jeg er ikke full og ser heldigvis vanligvis ikke det finske flagget overalt hehe

Hmm,får gå og finne gravitamin'en min jeg da!!!

Skrevet

Jepp, det synes jeg du skal gjøre!! ;)

hehe.... Nei om du har utelatt de tingene ovenfor så er det nok ingen tvil da nei! ;)

gratulerer med ny jobb og forresten!! :)

2007 ble avslutta fint for deg da ja ser jeg! :)

Skrevet

Ja, det må jeg si!!! :-)

Og 2008 ser ut til å bli et spennende år for oss begge !!!

Skrevet

2008 blir året for oss begge ja!!! :D

Endelig så kommer det en liten gullunge til oss begge!! :D

Skrevet

Gratulerer så mye vennen=)

Skrevet

Gratulerer! Er du den jeg tror du er?....ble veldig nysgjerrig her nå ;o)

Skrevet

Jada, snuppa!! Det er meg!!! :D:D

Måtte jo prøve dette med å gå gravid samtidig som deg denne gangen også, men nå litt lengre får jeg håpe... Vi klarte vel et par mnd forrige gang om jeg ikke tar feil???

Har litt mensmurringer nå, men det er normalt ikke sant??? hehe Føler det som første gangen jeg...

Lenge siden jeg har sett deg på msn forresten??

Klem

Skrevet

Tusen takk!!! Som vanlig utrolig godt å ha deg!!!

Skrevet

Hihi, så koselig dette var!! Og vel fortjent om jeg så må si det selv ;o) Jeg er aldri på msn lenger jeg, måtte ta vekk hele shiten, for pcen klikka.... så da...

...men er du helt førstegangs eller? *ler* Murringer er helt normalt, og forbered deg på trøttheten...den kommer kanskje? Var du det med S? Gikk over rundt uke 10 på meg, både trøttheten og kvalmen. Var litt mer kvalm nå enn med F. Har foreløpig termin 5. juni, og du? 23. aug? Eller tar jeg helt feil nå...?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...