Nemofish Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Kan jeg bruke vanlig Blenda vaskepulver??!
Lykkeliten og jeg Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Hvis du gidder å vaske det for hånd, kan du bruke en mild shampoo.
bambi på isen Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Tror det går greit å vaske det med vanlig vaskepulver, det er vel "bare" det at hvis det blir vasket med vanlig vaskepulver for ofte, så blir det fortere slitt!! Hadde ei som var inne på jobb hos meg å klagde på at ullundertøyet ble så fort hullete, men hun hadde ikke brukt milo noen gang på det!! Så en gang eller to med vanlig vaskepulver skader nok ikke!! Jeg vaksa nettopp snuppa sitt på 60 grader med vanlig pulver, hun hadde diare og det hadde gått gjennom alt, ullundertøyet ser bra ut det!! Det er janus sitt!
Nemofish Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Ok, takk for svar! Jeg prøver litt Blenda jeg da, for en gangs skyld! ;O)
Evitamor Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Du ødelegger ullfibrene med vaskemiddel, ull tåler ikke blekemiddel og enzymer. Bruk shampoo du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå