Gå til innhold

GRAVID????

Trampe73 *tobarnsmor*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare spørre dere som er drevne i faget her: Hadde ikm torsdag, tok en test (husker ikke hva slags..),den var negativ. Fortsatt ikke noe tegn til tanta, så jeg tok en vanlig cb i dag morges, og det ER faktisk et SVAK, men synlig (sier også mannen min!! UTEN linser...hehe) kryss der!!!!!!

Hva tror dere???

Takknemlig for tilbakemeldinger.. .Har prøvd siden nyttårsaften i fjor....

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda... Søkte akkurat på CB her inne -og der at flere har hatt svakt positive cb tester uten å være gravide...Der datt det håpet bort!!! Da tror jeg at jeg ikke tør tro jeg er gravid allikvel jeg...

SNUFS Får ta en ny test om noen dager om tanta velger å holde seg borte!

Skrevet

Hei;) Jeg velger å si gratulerer;)

Da jeg hadde ikm tok jeg en quick respons den ble negativ. Dagen etter tok jeg en cb test den var svak svak svak positiv, hvis jeg la godviljen til var det et kryss. Det var mange her som da sa jeg skulle ta en cb didital for da slapp jeg og tyde om det var en kryss eller ei. kjøpte det og der sto det GRAVID;) ble så glad..Nå er jeg 16+3 , men må inn hit å titte litt av og til.

Så jeg tror du er gravid. unn deg en digital test i dag og test i vei;) Lykke til.

Skrevet

Tusen takk!! Sitter her og ser på testen, og det er uten tvil et kryss der!!! WOW!!!

Har litt mensenmurringer en gang i blant, men det er i så fall det eneste "symptomet" jeg har... Men sånn var det forrige gang også!!

Får jeg tak i en digital i dag, så skal jeg ta den! Men da må apoteket være åpent...

Skrevet

Det er en super følelse å se det krysset.

Uansett om du ikke får tak i noe test, tror jeg nok du kan slå deg til ro med at du er gravid. Det må jo være en av de beste julegavene i år.

Skrevet

Har heldigvis en vanlig til, tar den tirsdag tenker jeg...

Ja, en fantastisk julegave!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...