Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Jeg, personlig, får ikke sove når mannen er på vift med gutta;) Men han ringte nå i stad og sa at han ventet på drosje, så da blir det nok senga snart!
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Kjæresten er på rypejakt... altså fjellet... da får jeg aldri rota meg i seng til fornuftig tid, uansett hvor lite fornuftig jeg bruker tiden før jeg legger meg.... så dårlig selvkontroll tenker jeg, og mangel på engasjement i forhold til hvordan det blir å våkne om to timer med vesla... den tid den sorg, liksom.... arg... blir irritert på meg selv
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Åh samme her...ikke det med rypejakten selvsagt, men det med at jeg aldri vet når lillegull våkner. Har jeg maxuflaks så våkner hun nøyaktig 15 min etter at jeg nettopp har sovnet....er det mulig?! Lakenskrekk? det kan man trygt si... jøss, der kom mannen hjem faktisk...hører bikkja hopper opp og ned:)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2007 he he....selvsagt, hva ellers driver man med kl. halv 4 om natta;)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har vært på julebord, sambo hentet meg i ett-tiden...han hadde vært på fest hos naboen (han var selvfølgelig edru) og hadde lyst å ta en tur opp igjen da vi kom hjem...synes d var litt deilig m litt tid for meg selv, men nå kjenner jeg trøttheten komme sigende...så d blir vel sengen snart ja
Har byttet nick ! Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Tror kanskje sjefen hadde mislikt det om jeg sov nå...Er på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå