Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Har jo vært gravid i evigheter, men endelig er magen vekk, og da kan jeg shoppe topper uten å måtte tenke på magen. Prøvde på sikkert 15 stk, og endte opp med å kjøpe 4!:-) Den ene var som lagd for ammende selv om det ikke var en ammetopp, og to av de andre var jo såpass lange at jeg kan brukde dem som kjoler. Deilig å passe i vanlig klær igjen!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Kan jeg tenke meg...jeg synes d var digg å shoppe og gå i normale klær etter et svangerskap Tror ikke jeg hadde orka to på rappen...he he...men man skal aldri si aldri...skjer d at jeg blir gravid igjen snart så tar vi takknemlig imot, men planlegger igrunnen ikke nr to før om noen år
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Nr to var jo ikke akkurat planlagt da! Mamma har greid å rote vekk esken med klærne jeg hadde før jeg blei gravid, og den finner vi bare ikke igjen!:-/ Nå er jeg hos henne i Skien så jeg skal gå igjennom hele garasjen i håp om å finne dem,- er så mye jeg savner! Har jo funnet alle de andre klærne mine, bare ikke esken med favorittklærne!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Heldig du da som passer inn i "gamleklærne"....syns liksom den rare magen jeg har fått etter fødselen ødelegger alt av topper etc...ÆSJ!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Var veldig plaga med svangerskapskvalme med snulla, så gikk ikke særlig opp i vekt da, så det er nok derfor. Magen henger jo litt, så jeg fikk låne et korsett av mamma...det gjør underverker for meg,- ingen mage som henger over buksekanten!:-) Og det har også hjulpet på å trekke sammen magen pluss at det skjuler alle strekkmerkene jeg har på magen!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Nei, er d jeg mener, hvis d blir en nr to snart så er ikke han/hun planlagt, men veldig velkommen likevel kjedelig at favorittklærne dine er borte da... jeg og passer mine klær fra før jeg ble gravid, noen av dem var faktisk altfor store! Jeg slet m dårlig matlyst hele svangerskapet, og la bare p¨å meg 1,5 kg...så egentlig tok jeg jo av... Men d gikk ikke lenge før kiloene kom tilbake Blitt litt for masse godis i d siste, pluss at jeg ikke kan trene enda pga bekkenløsning som ikke vil bli bra... Kan gå tur da, og d gjør jeg hver dag
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har også gått ned i forhold til startvekta, men mange av klærne jeg hadde var jo for små til meg før jeg blei gravid. Aner ikke om de passer nå da siden jeg finner dem ikke! Men jeg har fått gedigne pupper, så det er litt vanskelig med topper (skjorter kan jeg bare glømme!), så var veldig glad for alt jeg fant i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå