Gå til innhold

De nye Liberobleiene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som merker forskjell? Vi har så å si aldri hatt lekkasjer, men etter at en ny pakke med up&go kom i hus er det lekkasje hver natt her i huset...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke hvordan bleiene var før. men prinsessa mi er bare 2mnd og libero bleiene holder ikke:-(

Skrevet

Snuppa er 13 mnd og vi har stort sett bare brukt libero og er kjempefornøyd både med nye og gamle pakker :)) Har kjøpt pampers et par ganger hvis de har vært utsolgt for libero og jeg synes pampers er helt forferdelige bleier!! Der har vi lekkasjer hver eneste gang!!

Skrevet

Jeg er også innmari fornøyd. Var fornøyd med libero fra før også, men de nye er så mye bedre i fasongen og så veldig mye lettere å sette på en unge som ikke klarer å ligge i ro et sekund på stellebordet lenger. Men den gamle passformen satt jeg nesten alltid bleiene skjevt på på slutten siden hun åler seg sundt på bordet som en annen slange..

Jeg synes de er helt supre. Pampers er grusomt, brukte det endel i begynnelsen, men hun ble så sår så sår:(

Skrevet

Men vi bruker jo ikke up'n'go så det er kanskje der forskjellen ligger...

Skrevet

Jeg bruker up&go også og er storfornøyd:))

Skrevet

Prøv å bruke de bleiene med tape om natten. Tror ikke up & go er beregnet for nattbruk :o)

Skrevet

Kjapp på avtrekkeren her...

Tape bleien slik at den går lengre opp fremme enn bak, hvis du skjønner. Det skal funke bra :o)

Skrevet

Vet ikke hva som er nytt med Libero , de fungerer bra på snuppa på 3 uker !

På første mann brukte jeg kun Pampers og var kjempe fornøyd ! Men til den nye babyen hadde jeg flere lekkasjer :-( Så nå er det Libero som gjelder , ingen lekkasje etter jeg byttet !

Skrevet

Bruker libero up&go på begge jentene å de er like gode som før! Har ikke merket noen forskjell. Bruker de dag og natt! Ingen lekkasjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...