Frøken Smilla Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Julegaver: Hva gir dere til mann/samboer/kjæreste ?
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Han får Macbook iPod Nano i julestrømpa... Og LaRobe til MacBooken under treet. Har kjøpt maskinen i dag og regner med den blir tatt i bruk i morgen siden han vet den er i hus...
Frøken Smilla Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Har tenkt litt på Macbook. Hvor mye måtte du ut med ? Tror det kan bli litt dyrt i år.
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 De har kampanje på den uten leopard fra 8200,- men jeg kjøpte den "største" hvite med Leopard for 10990,- Kjøpte den på Humac, da jeg synes det er greit med servicemuligheten og slikt... Det er verdt noen kroner ekstra liksom. (ikke at jeg tror det er noe spes prisforskjell noe sted egentlig, Aplle styrer med jernhånd) Men det er jo egentlig den sorte han har siklet på da, pyttsann, da hadde han ike kunne fått noe annet, grenser til mye penge rman skal bruke også!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Han ønsker seg kun Simpsons the movie av alle ting;) Så da får han vel det da........... Jeg er vel så heldig at jeg ikke får noe som helst tenker jeg. Dumme dumme dumme langrennskia vi må kjøpe etter jul.....er skia sin skyld!!!!!!! Jeg som hater langrenn...
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 I år ble vi enige om at vi skulle kjøpe oss noe sammen i romjulen, spleise på en ting vi begge vil ha. Vi har bare kjent hverandre i tre år, og egentlig gikk vi for hardt ut begge to med gaver til bursdag ol. Jeg har hittil kjøpt ham relativt dyre turklær, han har kjøpt meg kjempedyre turklær+ sovepose, jeg svarte med ei dyr klokke neste bursdag. Så arrangerte jeg kjempefeiring med alle hans venner fra Nord-Norge, leide hytte og båt + underholdning og mat - til min påfølgende bursdag fikk jeg forolvelsering :-D Så kjøpte jeg tur til Lonodn til hans neste dag, og jeg fikk en reise tilbake når jeg fylte år sist... Så nå må vi bare sette en stopp føler jeg, blir kjempevanskelig å finne på ting etterhvert.
Den drygaste Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 herblir det så enkelt som klær.. hehe det var det han ville ha og da kjøpte jeg en utrolig god varm jakke (ull) på HM og MASSE undertøy.. håper han blir fornøyd. det tror jeg da hehe
Dailis Skrevet 16. desember 2007 #10 Skrevet 16. desember 2007 Digitalt speilrefleks kamera. Jeg synes det er mer enn nok egentlig. Så får han deo, sokker og slikt i sokkegave.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 Her blir d MP3 spiller og høretelefoner...var d han ønsket seg I fjor fikk han tursko (gore-tex) og året før der igjen Bergans jakke...
mai mammaen til to Skrevet 16. desember 2007 #12 Skrevet 16. desember 2007 jeg har kjøpt regntøy til han..brann boxere og sånn magnet greie til å ha på kjøkken disken til å ha knivene på..
NessaS Skrevet 16. desember 2007 #13 Skrevet 16. desember 2007 Han ønsker seg ny jakke og slåbrok, så det får han. Og så lurer jeg på om jeg skal kjøpe en ny klokke til ham, for den gamle er ikke helt til å stole på.
ღhælgelainnღ Skrevet 16. desember 2007 #14 Skrevet 16. desember 2007 Wow, det får jeg si. Så dyre julegaver kjøper ikke vi til hverandre. Har ikke all verdens med penger, så her blir det langt sparsommere med gavene. Han skal få ny barbermaskin av meg og en tøff jakke jeg fant på Jack & Jones.
Skravlemamman Skrevet 16. desember 2007 #15 Skrevet 16. desember 2007 langrennski:-).............., og skismøring fra gutta.....
Mayken Skrevet 16. desember 2007 #16 Skrevet 16. desember 2007 Vi har bestemt oss for å ikke kjøpe gaver til hverandre til jul. Vi har kjøpt ny skinnsalong til å ha i kjellerstua pluss at snuppa har vært hos fotografen og vi skal forstørre opp et av bildene. Det får da virkelig være nok gaver for i år. har bestilt han en hettegenser fra snupp der det står superdad på. That's it.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 16. desember 2007 #17 Skrevet 16. desember 2007 Ingenting, bygger oss hus vi. dyrt det.
Torpekjærringa Skrevet 16. desember 2007 #18 Skrevet 16. desember 2007 Vi pleier egetlig bare å gi hverandre en lten oppmerksomhet vi ;o) men i år slår jeg på stortromma - så han ( & jeg da ) skal til Liverpool på fotball kamp 8 mars ;o) gleder meg til å se fjeset hans når han pakker opp reisebeviset på juleaften )
Turid Laila Skrevet 16. desember 2007 #19 Skrevet 16. desember 2007 Han får to spill til xbox, det var det han ønsket seg. Skal se om jeg finner en liten ting til til han. Til å åpne på morgenen
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 16. desember 2007 #20 Skrevet 16. desember 2007 Han får - to billetter til ett show i Oslo han hadde lyst til å gå på - en genser - GPS til bilen muuuulig en bukse hvis Stress får inn noen kule den kommende uken.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 16. desember 2007 #21 Skrevet 16. desember 2007 Han kjøpte klokke til seg selv i går,så da trenger ikke jeg kjøpe noe fikk jeg beskjed om! ha ha:)
☆lillastjerne☆ Skrevet 16. desember 2007 #23 Skrevet 16. desember 2007 Hjemmekinoanlegg, ikke ett sånt kjempedyrt ett, men alikevell dyrere enn det vi pleier å kjøpe for!! Vanligvis kjøper vi noe ilag til oss, som vi trenger, men i år har vi liksom ikke kommet på noe! Men samboer er SÅååå fortvila, for jeg har så langt ikke kommet med noen ønsker, og han er ikke så veldig kreativ av seg...... men må vel ta meg en tur til byen i ettermiddag å se om jeg ikke ser noe jeg har lyst på!!
Enliiitentil? Skrevet 16. desember 2007 #24 Skrevet 16. desember 2007 Sambo har alt innen spill og sånne ting, så om han ønsker seg noe der så får han fikse det sjøl. Han skal i år få: -klippekort på sexuelle tjenester fra MEG (haha;) -klokke til å ha på hånda Og så ønsker han seg sånne pepperkvern og saltkvern med lys osv. + elektrisk boksåpner så han får vel få det også. Han er kjempeflink til å lage god mat og lager middag hver dag, så blir en takk-for-at-du-lager-middag-gave:-) Hvor bestiller man en superdad-genser???
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. desember 2007 #25 Skrevet 16. desember 2007 Julegaver for 10 000 kr til gubben??? Djisses.... Jeg har kjøpt kortholder med bilde av barna på, fra dem.. Og pondus-bok, en film han ønsket seg, bestillt en hjertepute, og skal lage gavekort på ymse tjenester ;o) Lurer på om jeg skal kjøpe en liten ting til, men tror det holder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå