Northernlights Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Turen var lang og slitsom. Ikke minst takket være en muslimsk dame bak meg i flyet,som hadde den herlige uvanen å klirre og leke med de hundre armbåndene i metall omtrent hele tiden, alle 6 timene over dammen. På natta. grøss...slitsomt nok med barn som hyler, men det der kunne jeg virkelig ikke se på som en liten bagatell...det ble ille etterhvert,men jeg sa ikke noe,da ;o) Hver gang minsten skulle til å sovne, hørtes det "KLIRRKLIRRKLIRR"... Men pytt,vi har vel alle våre uvaner. Skjønner ikke at familien hennes ikke sa noe....jeg hadde ikke klart leve med den uvanen en eneste dag. Ellers har jeg det utmerket her jeg sitter i Trondheim,klar for natta. Må skynde meg å komme i normal norsk gjenge mht tidsfoskjellen,så jeg skal sove det jeg ikke har fått sove det siste døgnet. Iallefall stillere her enn på flyet ;o)
Den drygaste Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 velkommen hjem hvor i usa er det du holder til egentlig? er det ikke siiiinnsykt dyrt å bo der?
Oiii Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Heia Velkommen tilbake til Norge. Andre gang i år? eller var det i fjor du var? Tok du mannen din med? Og har du med alle barna? Skal dere være lenge her? Henger sjelden her for tiden, så jeg ønsker deg og dine en riktig god jul! så itilfelle jeg ikke forviller meg hit på en stund igjen.
Northernlights Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2007 Dyrt der? Det er nå her det er dyrt ;o) Jeg får prissjokk hver gang jeg er hjemme.... Men nå er dollaren selvsagt svak i forhold til her, men der jeg bor klager jeg ikke på prisene,nei. Strømmen er dyr,men husleie og mat er billig. Sikkerhetsutstyr for barn fks,er bare en brøkdel der, enn her. Holder til i Nord Karolina.
Northernlights Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2007 Jeg har ikke vært hjemme på 1 år og 4 mnd. Har med de tre yngste.Og blir til rett over nyttår. God jul til alle her også. Nå roper senga veldig på meg. Eller rettere sagt madrassen ;o) Her krøller vi oss sammen i en liten leilighet, men gubban så koselig det var å se igjen søstra mi! Vi føler ikke tiden mellom når vi treffes. Nei,nå er det virkelig natta for meg. Vært en lang tur med minimalt med søvn,gitt..
Oiii Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 jøss er det gått et år alt. Husker du var hjemme 17 mai og i bryllupet til sønnen din(?) Herregud hvor fort tiden går. Sov godt og kos dere.
Den drygaste Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 ok, for onkelen min traff en dame fra usa og de flyttet ned dit og bodde der i ca 6 mnd før de bare mått flytte hjem igjen fordi han jobet ræven av seg og pengene bare forsvant ut vinduet.. har selv alltid vært fascinert av usa og har kanonlyst å reise ned dit (pokkers flyskrekk).. siden jeg var liten sa jeg alltid at jeg skulle ikke ha mann, bare en hund og vi skulle bo i california hehe
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 16. desember 2007 #8 Skrevet 16. desember 2007 Velkommen hjem til gamlelandet
mammaen til G & A Skrevet 16. desember 2007 #9 Skrevet 16. desember 2007 Saa bra turen gikk bra, selv om det ikke ble mye soevn. Men det kan du jo ta igjen naa=) Hils Norge fra meg, og kast gjerne en snoeball ogsaa siden vi ikke kommer til aa se snurten av snoe her=) Bare massevis av regne som skal komme i de neste timene. Klemmer fra
Skravlemamman Skrevet 16. desember 2007 #10 Skrevet 16. desember 2007 Velkommen hjem...., med stor klem:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 16. desember 2007 #11 Skrevet 16. desember 2007 velkommen til norge!!!! så bra at fyturen gikk relativt greit da... bortsett fra litt bråk fra armbåndene da... husker du var litt spent på å fly med gutten din.. GOD JUL!!!
Sara Rompompei Skrevet 16. desember 2007 #12 Skrevet 16. desember 2007 Velkommen hjem til Norge ) Tenker det var verdt den lange, slitsomme reisen jeg... Nå får du kose deg med familien, kose deg ekstra mye med ditt nye bittelille nurk og ha en ekstra deilig jul. Juleklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå