Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #1 Skrevet 16. desember 2007 Har lysst på et lite og intimt bryllup med snø som daler ned og en kritt hvit elegant hest og slede,sånn litt askepott aktig,syns det virker så romantiskt! Vil gjerne ha bryllupet i frankrike siden jeg er halvt fransk. Det kommer sikkert til og kosste en formue,men samboeren min liker tanken,så får håpe drømmen går i oppfyllelse hehe
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 Vel,nå kommer ikke akkurat snøen på bestilling heller da.Men ellers så hørtes det veldig romantisk ut;) Hadde den kommet på bestilling,så hadde det blitt hest og sled på oss også;=)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2007 #3 Skrevet 19. desember 2007 Hei! Jeg har akkurat samme fantasien Vi skal gifte oss 3. juledag neste år så jeg har tenkt å ta snødansen hver enste dag hele 2008
Vannmann35 Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 Hvis du kan ha det i Norgem sjekk her: http://www.vinterparken.no/default.asp?V_ITEM_ID=730 Det tror jeg hadde vært flott også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå