Gå til innhold

Hvor farlig er stress egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig kommet over de mest stressendes 30 ca timene jeg noensinne har hatt, for sein til tog, ta neste, gå rundt uten søvn med trøtt innimellom-sovende ettåring, flydd, omsider kommet oss hjem fra reisen,- noen hadde funnet nøkkelen og hatt fest hos oss i gårnatt, ergo måtte vi vaske ned (holder fortsatt på) hele kåken før vesla kunne få lov å gå på gulvet en gang...Ting knust, vin/øl sølt,rot etc etc.... Har vært så mange ganger rasende,fortvilt og på gråten de siste 30-35 timene at jeg er superbekymret for hvordan det går med småen.... Livredd for farge ... Er i 7. uke ca... Hvor farlig er stress egentlig? Skal det mer til?

Ikke noen vondter eller farge ennå ihvertfall...sukk...Ble kronet med en snylta forkjølelse oppå det hele...Hurrah ;)

Sorry for whining.. Og ja,de fant nøkkelen...Den var under blomsterpotten i under et døgn for at vi skulle komme oss inn da vi ankom. Skal ikke gjøre den tabben igjen ever.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi, det høres ut som to grusomme døgn!!!

Uansett kan jeg i allefall berolige deg med at slik jeg har forstått det, er det langvarig opphopning av stresshormoner som kan være farlig for barnet - ikke den typen adrenalin-"kick" som du beskriver. Det går nok helt sikkert bra med barnet.

Men uansett fortjener du å sove lenge i morgen - skjønt, med et lite barn fra før kan du vel se langt etter den søvnen :-)

Du har min sympati Uglemamma - du har lov til å klage litt nå!

Skrevet

Tusen takk for svar! Puster lettet ut nå....Magen virker fortsatt inntakt, så da håper vi på det beste :)

Puster litt bedre i dag. Isa var like sliten,så vi sov faktisk til 11 alle tre. Deilig! Nesten ferdig med å vaske ned nå...Badet er så godt som ferdig og kjøkkenet trenger litt til arbeid,så er det hjemmet vårt igjen. Snakk om julevelkomst :(

Men, vi skal kose oss. Basta! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...