nourateadni Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 hn vil gi egne julegaver til søsknene sine, og jeg og ungen gir andre gaver til dem.. hvorfor ikke kjøpe sammen? han mener det blir upersonlig.. jaja, mye til familieenhet
~sjiraff~ Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Hæ? Mener mannen din at han skal gi gaver til sine søsken, så må du kjøpe egne gaver fra deg og barnet deres?? Hvorfor?
nourateadni Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 det er det samme spørsmålet jeg stiller meg selv... han mener det blir mer personlighvis han kjøper selv, og jeg kjøper egne gaver...
mayaya Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 ehh det synes jeg var litt rart....... :-p
Gjest mphs Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Jeg hadde ikke kjøpt ekstra pakke. Kjøper han egne pakker til alle i din familie?
~sjiraff~ Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Mer personlig? det blir jo helt merkelig.... Har aldri hørt om noen som gjør det på den måten. Derimot har jeg noen ganger kjøpt en gave fre meg og sambo og en egen en fra snuppa )
nourateadni Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2007 ikke at min familie er så stor.. vi kjøper felles gave til foreldre og slikt.. men nå har jeg pratet mer med han om det og vi har blitt enge om at han ikke kjøper flere gaver separat(han har kjøpt ti 3 søsken) også pakker vi alt sammen, ifra oss alle.. gah, men d skulle mye til! stakkars lille dumme mannen min:p
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 Dummeste jeg har hørt... :S mer Upersolig blir det vel ikke... =p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå