Gå til innhold

Er så lei av denne hodepina.....

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Hadde konstant hodepine i 1 uke. Har nå hatt noen dager hvor jeg har vært fin, MEN i går og i dag har den vært helt jævlig igjen :-(

Regner med at det kommer fra nakken og skuldrene, i tillegg så begynner jeg å tettne til i nesen og det hjelper ikke akkurat på kjenner jeg :-(

Uff ble ikke så veldig optimistisk innlegg dette ser jeg, men måtte bare få ut litt frustrasjon!

Klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd akkupunktur? Mange som får hjelp av det!

Føler uansett med deg...

Sliter med bihulebetennelse nå, og ingen antibiotika av de jeg kan ta som hjelper... Smertehelvete:(

Stakkar oss!! :)

Skrevet

jeg slet med hodepine frem til ca uke 20. begynte deretter på blodfortynnnde pga leiden mutasjon, og etter det har hodepinen nesten forsvunnet...

Jeg gikk til fysio i en mnd pga legen trodde hodepinen kanskje kunne komme av at jeg var anspent... etter en mnd fysio så konkluderte fysio og legen med at det kun var hormonene som gjorde det...

Ble 40% sykemeldt pga det og det hjalp mye. var verst på morgenen og kom tilbake for fullt igjen rundt kl 18 på kvelden...

Vet om noen som har gått slik hele svangerskapet, men for de fleste går det forhåpentligvis over... :)

Skrevet

Dersom du har vondt fra nakken, ville jeg tatt en tur til kiropraktor. Da kan du bli kvitt pinen, dersom det er noe som ligger feil. Helt ufarlig.

Og dersom du begynner å bli tett, så må jeg bare anbefale deg, at du lager en saltvannsoppløsning (1/2 t-skje salt til 1/2 l vann kokes, og kjøles av, og suges opp i nesen fra eks et t-fat), og bruker det til du ikke er tett mere.

Går selv med en skikkelig hodepine nå, pga bihulebetennelse :(

Og det hjelper ikke med paracet...

Skrevet

Har kjøpt meg et slikt horn som du skyller nesen med saltvann :-)

har vært og fått behandling 1 gang, men så ble jeg syk og måtte avlyse neste time.... skal ringe i morgen og prøve å få en ny time denne uka før vi reiser på juleferie!

Skrevet

Jeg har nå akkurat skyllt nesen for første gang med sånn nesehorn... Uh, rar følelse og rare greier...

Trykket i bihulene er ikke borte, men jeg puster lettere gjennom nesen... Og det kom frivillig ut endel snørr!

Så sammen med paracet og sånn plaster som holder nesen oppe tror jeg natten kan bli "bra". :)

Tror behandlingen min blir nesehorn hver kveld før sengetid!!

La salvannsløsningen som jeg kjøpte på apoteket inni en hånnduk på badegulvet, så den hadde prefekt temperatur da den rannt gjennom nesen!

Kan se hvordan dette virker mtp bihulene i allefall nå noen dager og komme tilbake med mine erfaringer!

Lykke til Collargol:) Du har så artig nick, blir i godt humør når jeg ser det!

Skrevet

Heia Zalto

Dette hørtes ut som meg, ja. Har hatt det samme med hodepinen. Aller verst om morgenen og begynner på'n igjen om kvelden. Har også fått beskjed om at det er nok hormonelt. Men hva er dette leiden mutasjon? Var det derfor du fikk blodfortynnende?

Skrevet

Er foresten i uke 18 og har holdt på med hodepine/migrene siden uke 5 eller noe rundt der -leeenge i allefall.

Skrevet

Som natt og dag!!

Jeg er like syk og slapp osv. men smertene er så og si borte!

Nesehorn anbefales på det sterkeste!!

Skrevet

Jeg synes også jeg puster bedre på natta :-)

Ganske ekkelt når man bruker det, men det lette faktisk ganske bra!!!!

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...