*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Unnskuld at jeg kapret den ene tråden din=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Skal nok klare å tilgi deg! hihi Endelig ferdig på kjøkkenet! Har hengt over den sabla komfyren i 3 timer nå! *blærk*
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2007 Dakker, da får du legge deg nå da. Skal ta natta nå jeg, er så trøtt. NATTA=)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 Natti vennen! Synes du forresten det er teit om jeg kjøper blå Trip-trap stol til Nikko?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2007 Nei det er vel ikke teit. Liker dem ikke så godt selv i farger, liker trefargene best. Den andre stolen får du vel altids bruk for endå
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Synes bare det er så kjedelig å skulle "matche kjøkkenet" når det gjelder barnestol... Synd de ikke er i rosa... Hadde vært litt artig å kjøpt blå til gutten og rosa om vi får jente neste gang... Men jeg kjøper blå nå og grønn eller rød neste gang... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå