Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Kjenner jeg er litt pirrig nå........Lurer på om jeg skal ta en runde med vibratoren i kveld, sambo er ikke hjemme........
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Er ikke så kåt nei, men tenkte jeg kansje skulle prøve å bli det;o) derfor took jeg meg en tur innom her!!!!! Hvem er du????
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 ikke sånn jeg mente, jeg tenkte mer på hvordan du ser ut, hva du tenner på osv...........
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Tenner på råååå sex....Får sinnsyke orgasmer av klitorisstimuli...Du da?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Tenner på mye jeg , men jentesex er en klar favoritt;) Liker å bli tirret lenge, før det skjer noe!!! Og klitorisstimuli er det beste ja!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Jentesex er en fantasi:-) Har ikke hatt mulighet til det, jeg.Har du?Jenter vet jo hva jenter vil ha....Å...Nå kjenner jeg at brystvortene blir stive, bare av tanken......Å bli 100% tilfredsstilt av ei sexy jente....Ellers ELSKER jeg den store til sambo;-D Den er virkelig stooooooor.Men han er ikke hjemme i helga......Så da MÅ jeg klare meg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå