Gå til innhold

Hihi! Pappa'n min er RAR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hjemme en tur hos foreldrene mine nå i kveld. Og det viser seg jo at pappa er kjempeengasjert i svangerskapet mitt, såpass at han er litt iferd med å ta av..

Ifølge mamma er han mye mer engasjert nå enn det jeg skulle til verden.

Han har meldt seg på flere forumer på nett (jeg vet ikke hvilke) og leser og skriver om forskjellige ting vi jenter møter i svangerskapet.

Han kan snart mer enn meg! Jeg blei helt satt ut når det kom i stad sånn ut av det blå: Har du fått melk i brystene enda?

Hehehehehehehehe! Jeg snakker IKKE med pappa om sånt.. Nei,det var bare flaut og ubehagelig.. Hihi,bare tenkte jeg skulle dele det. Synes det var litt morsomt,og litt søtt.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....... :)

Ja det var jo og et spm fra den vordende bestefar! hihi!!! ;)

Skrevet

Det var søtt! Er jo utrolig koselig at de viser engasjement! :) Så koselig pappa du har! :D

Skrevet

Min pappa er av samme "ulla" :o) Han har ikke satt seg så mye inn i det som din, men det virker som om han nå tar igjen for det som han gikk glipp av når vi var små. Han jobbet mye, og menn på den tiden tok sjelden av seg bleieskift o.l. Han er utrolig stolt av at han har skifta bleier på vesla på 3 år(fra hun var liten altså), og mener at ingen er flinkere enn han*ler*

De er merkelige disse bestefedrene!

Hm...bør nevnes at svigerfar tar langt ifra noen bleieskift eller liknende.

Skrevet

Merkelig at det er så stor forskjell på folk da.. Min svigerfar bryr seg ikke noe i det hele tatt om ungen som kommer..

Men ja,du har sikkert et poeng om at mannfolka på den tiden ikke var like engasjert,siden det var liksom "kvinnfolkarbeid"..

Skrevet

Pappaen min er blitt litt tussete han også..hehe. Dette er barnebarn nummer 2, så første gangen var det litt skummelt for han tror jeg. Men NÅ..nå er alt annerledes.

Han spør hvordan det går ofte, kommer stadig innom og når han drar igjen får jeg ekstra lange klemmer. Også bruker han kallenavnet mitt...virker som om han er superstolt av meg om dagen og det er kjempedeilig.

Han kom å henta meg når vi stod utenfor kjøpesenteret forrige uke, han hadde møtt en arbeidskamerat og ville vise at han skulle bli bestefar snart. Jeg blir jo såååå rørt:) Skjønne pappaen min. Men nå har jeg alltid vært pappajente da...hehe.

Skrevet

min pappa jobbet svært mye når vi var liten og hadde ikke så mye tid til oss.. ser at han prøver å ta igjen en del nå sammen med snuppa på 1.5 år. han er helt i hundre hver gang han ser hun. bare diller og duller med henne.. så de er jo kjempe kjekt..

kjekt med engasjerte besteforeldre..;)

Skrevet

Herregud,så søte pappa'er dere har! :) Godt det ikke er bare min som er blitt rar.. Han sier jo at han synes det er uvirkelig at det er jeg som skal ha barn. At hans barn skal ha barn. Hihi! Han er litt filosofisk også. Men jaggu blei jeg satt ut av det spørsmålet hans i går.. Lurer også fælt på hvilke sider på nett han har meldt seg på.. Hihi

Skrevet

Så moro!

Pappan min syns det er litt skummelt,

han er visst ikke helt klar til å bli bestefar for første gang.

Svigerfar derimot tar det med knusende ro,

men så har han 7 barnebarn fra før da.

Skrevet

Ja, fedre kan vere litt rare:)

Dette blir pappa sitt 3 barnebarn, jeg er enebarnn og har alltid vert pappa sitt gull.

Helt fra vi fikk vårt første barn for snart 10 år siden har pappa alltid sagt at det var jomfrufødsel, våre barn kom med storken osv. Pappas lille gull har nemlig aldri hatt sex!! hehe

Skrevet

Pappan min er også rar, men på en litt annen måte.. Søstern spurte han i sommer om han gleda seg til å bli bestefar, og fikk beskjed om å spørre igjen ved påsketider (jeg har termin 11.februar), hehe.. Og han er helt overbevist om at det gjør vondt når ungen sparker, så det vil han ikke høre om i det heletatt (han fikk blåmerker på ryggen da mamma gikk med broren min, fordi han sparket så fælt om natta og mamma lå med magen inntil ryggen til pappa).. Tror egentlig han er litt redd for at noe skal gå galt i forbindelse med fødselen, og rett og slett ikke tør å glede seg over at han skal få sitt første barnebarn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...