Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 jeg klarte ikke dy meg;) *gi nicket peeent tilbake nuh*
Shabby Cheap Chic Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Jævli teit å drivi å "ta" nicket til folk. aner jo ikke hvem som er hvem her lenger da..
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Gått over nå, og jeg har heletiden vært klar på at jeg beholder MIN profil... Og vil jo (som alle andre) ha nicket mitt i fred også...
lenej :o) Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 å, så gøy!! hihi :) var det gøy å være meg? håper du har det like bra som meg hvertfall, og at du koser deg godt, og har en helt utrolig fortryllende førjulstid! :) *klem*
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Det var litt festlig, i alle de to innleggene. (det andre er på tråden din og jeg fikk med et komme for mye i nicket...) Og joda, følte meg nice ass. Kan godt bytte lenge nok til at jeg kan ta meg et glass vin også, så kan du være gravid i mens?!
lenej :o) Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 ojj.. ja,. men ikke ikveld.. eg kose meg med en pina colada og nystekte pepperkaker så :)
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 Det er dååårlig gjort det;) Hehe... Jeg koser meg med barnefri, tomt hus og nickstjæling på DiB jeg:p hehe
lenej :o) Skrevet 15. desember 2007 #8 Skrevet 15. desember 2007 åå..!! her sover mini, tv'n står på, min kjære hjemme :) den her helga er bare SÅ vidunderlig!! er så deilig å våkne opp lamme han da ellers er jo han på jobb når vi våkne så.. hihi, våkna 8 imårrest, å vekte han å sa han hadde forsovet seg.. så slo det meg at det var jo lørdag!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå