Gå til innhold

solaria

♥Prinzessin♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er enten airhead eller kranglekåt. Jeg satser på det første. Er du æresmedlem i værballongklubben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi ikke være litt overbærende med de dårlig utrustede, særlig nå i disse førjulstider?

Skrevet

Joa. Men jeg tror ikke at det å "vende det andre kinnet til" vil funke på noen som er mentalt forstoppet. :-)

Skrevet

He he he. klart jeg er kranglekåt- hvorfor i alle dager skulle jeg oppsøke en krangleside hvis det ikke var for å få utløp for en egentlig usjarmerende aggressivitet?

Jeg synes det er festlig å egge på meg folk som kaller seg fleskepølsa eller prinzessin. ler meg ihjel av å forestille meg dere. hadde vi møttes ute på byen hadde garantert jeg og venninnene mine vært de kjipe vestkantjentene i full Gucci uniform som stod i hjørnet og slang dritt om dere, og fikk dere til å føle dere som de slitne, anonyme, kvapsete kjerringene dere er!

Videre så er jeg faktisk ikke en airhead- vedder absolutt alt på at jeg er mer utdannet, bedre lønnet og mer bereist enn dere!

Titt-titt, ha en fortreffelig ettermiddag

Ps- det er bare å svare hvis dere vil ha mer dritt sendt deres vei!

Skrevet

Joda, sikkert bedre utdannet, bedre lønnet og mer bereist, men med akk så dårlig selvbilde..

Skrevet

Å le seg ihjel av å forestille seg noen man ikke kjenner i det hele tatt, er noe av det mest patetiske jeg har hørt. Jeg sier som Gulli, jeg: God bedring. :-D

P.S. Det er ganske merkverdig at en som ikke kan stave innbiller seg at hun har høyere utdannelse enn meg, men det er så. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...