rampejenta - ny spire Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 hadde dere med brudekjole fra norge?? tok ikke den stor plass i kofferten??? eller ble den veldig krøllet??? er det rynkefrie kjoler?? begynner så smått å planlegge et stikkeavoggifteoss-prosjekt hehe..
mamman til leon og Noah Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 vi giftet oss på gran canaria i fjor og da hadde jeg med en kjole, men det var ikke noe vanlig brudekjole.. den var en veldig pen lys beige kjole og tok ikke spesielt mye plass. hang den i skapet med en gang vi kom på hotellet. men jeg er sikker på at de fleste hoteller har sånn damp maskin du kan låne til å rette ut kjolen din fra reisa masse lykke til
rosa76 Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Hei! Vi gita oss på Malta. Jeg hadde kjolen i pose over armen på vei ned og trøkka den inn i kofferten på returen. Hadde stoooor kjole, men det gikk helt fint å ha den over armen! Utrolig så mye positiv oppmerksonhet jeg fikk:-) Han i sikkerhetskontrollen vill ejg skulle trøkke dyna mi gjennom gjennomlysningsmaskina. Jepp. Jeg pleier å gå med dyna mi på kleshenger jeg! Men alt gikk bra. Fikk henge kjolen i garderoben til flyvertinnene, og der de ikke hadde det satte de av ei hel hylle til den og trykka sammen andre passaserers bagasje i andre hyller.
*Vetlis* Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 Gifta meg i Vegas. hadde en giga kjole!!! Som tok veldig mye plass i kofferten, men når du skal reise gjør ikke det noe. For du vil sikkert ha litt plass i kofferten hjem igjen, å da kan du vakumpakke den, da tar de ikke stor plass! Jeg var heldig så jeg hang den igjen i Amerika hos tante. Men jeg vakumpakket en del andre ting, å det gikk fint :-)
Gjest Skrevet 16. desember 2007 #5 Skrevet 16. desember 2007 Vi tok med brudekjolen og smokingen som håndbagasje- tok ikke sjansen på å legge den i kofferten og at den evt ikke rakk fram i tide.. Brukte en sånn dresspose med reim til å henge over skulderen, det funka som bare rakkern!! Ble ikke krøllete og hadde god plass i "hattehylla" på flyet. Lykke til !!
rampejenta - ny spire Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2007 Takk for svar alle sammen.. vurderer å ha en litt enkel kjole.. men vet ikke ennå.. dette blir evnt i mai.. og hvis jeg er heldig er jeg 4-5 mnd på vei da, så jeg får se hva slags kjole det blir..
Leontine Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Vi giftet oss i Thailand og både jeg og mannen min fikk sydd klær der. Hadde en stroppeløs kjole med perler på, og den ble veldig fin. Ikke dyrt heller; 3500 kr for kjolen (med håndsydde perler på) og dress, to skjorter, to vester, to bukser og to slips... Bare husk plass i koffert når du skal hjem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå