Gå til innhold

Snuppa vokser og gror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og er søtere enn noen gang! Vi får så mange kommentarer om hvor søt og pen hun er, det varmer langt inn i mammahjertene det! Lagt ut et par nye bilder så dere kan se hvor stor hun har blitt (11 uker og 5,8 kg/56 cm).

Hun har begynt på babysvømming og barselgruppe så vi har mye å drive med for tida! Elsker vannet og konkurrer litt med helsesøster om å snakke høyest på barseltreff. Helt tydelig at hun synes det er spennende å se på andre babyer.

Hun smiler masse til oss og babler i vei, nesten så det virker som hun vil prate og fortelle oss ting. Og hun synes mange av lydene vi sier er morsomme nå, smiler og "ler" uten lyd, helt herlig!

Vi gledet oss veldig til å få denne babyen og det overgår alle forventninger, livet med henne er herlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...av en eller annen grunn har jeg visst vært borti anonymknappen. Det mente jeg på ingen måte, jeg kan helt klart stå inne for det innlegget!

Skrevet

Såååå herlig. Nyyyyt det:) De er bare så sjønne i den alderen, og det blir bare bedre og bedre. Syntes vi i allefall.

Kos dere masse, og ha en hyggelig første jul med tulla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...