Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen. Var på ul i går, men fosteret lå så sammenkrøket at dama ikke fikk tatt de målene hun ville (av hode og lårbein) Er i uke 17 nå, men henne mente jeg var ca i uke 16. Henne trodde det kansje var en gutt da :) Flere som har måtte på ul 2 ganger? skal igjen 17 januar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg måtte det da jeg gikk med jenta mi på 2,5 år. De fikk ikke til å ta mål og se etter godt nok, Hun gjemte seg for JM : ) Jeg ble også satt tilbake 1 uke. Masse lykke til og god jul : )

Skrevet

takk for svaret.. tankene begynner å gå vet du... er litt bekymret av meg. God jul til deg også..:)

Skrevet

Jeg skal til UL nr 2 den 24 januar.. Var på ordinær ul den 23 nov, og jordmor fikk tatt målene hun skulle og jeg fikk termin 9 dager senere.. Men jeg må inn igjen for å sjekke noen blodårer til morkaka.. Var visst noe som de skulle sjekke.. Hadde ekstrem svangerskapsforgiftning i første svangerskap for 10 år siden, så de skal bare passe på nå.. Men vi fikk se at det lå en gutt i magen da.. Han var ikke så glad i å bli tatt bilde av, så de ble ikke så tydelige da..

Men slapp av du, og nyt svangerskapet. De vil nok bare passe på deg, og få målene så riktig som mulig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...