Gå til innhold

Jeg føler meg så heldig!!!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det så langt har vært en ganske tungt sv.skap, og jeg enda har 2 mnd igjen, så føler jeg meg veldig heldig i dag! Tenk at jeg skal få bli mamma igjen!! :) At JEG er så heldig å ha en frisk og velskapt jente inni magen, når jeg allerede har vært så heldig å få en velskapt gutt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det samme selv..

Jeg har allerede ei perfekt jente og inni magen min ligger en nydlig liten gutt.. SÅ FANTASTISK HELDIGE VI ER !!

Når jeg ser på jenta mi unders jeg av og til hvordan jeg skal klare å elske enda et vesen like høyt som henne.. men kjenner det allerede at det er plass til dem begge i hjertet mitt.. Hender seg at jeg blir rørt til tårer av de små sparkene hans der inne..

Skrevet

Hurra for de glade trådene! =D

Jeg er sååå lykkelig - om max 6 uker (og det absolutt max, da er jeg to uker over termindato - så forhåpentligvis før) har vi en liten sønn eller datter hos oss! Dessuten er det bare en uke til jul, og enda kortere til vi pakker og reiser hjem til mine foreldre! Dessuten skal jeg bli tante i april (første tantebarn) og pappa er friskere enn på lenge av kreften! Alt er så fantastisk tilrettelagt for verdens beste jul - og jeg er så fantastisk takknemlig :D Hurra hurra!!

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Signerer med et smil!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...