Gå til innhold

Frekk julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere jenter ment om dere fikk en graviditetstest i julegave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs fra hvem da.......fra typen eller besteforeldre...da hadde jeg tatt det som et ønske eller hint.........Men fra andre?????er nok ikke bra å gi til noen du ikke vet historien til iallefall....man kan jo være uheldig å gi den til noen som har prøvd leeeeenge og ikke får det til kanskje??nei..tror jeg ville valgt å få/gi noe annet ja:)

Skrevet

Kommer helt an på bagrunnen for at den ble gitt vel?

Skrevet

har jeg forstått deg rett så mener du å gi noen andre din positive grav. test til noen andre, du vil på den måten fortelle at du er gravid??

Skrevet

åå som en gave til besteforeldre eller noe?? med positive streker på??ja det blir jo noe annet da.........var det det du mente?

Skrevet

Hvis du mener en ubrukt test er det er gave som jeg ville syntes var litt rar hvis det ikke var noen form for forhistorie eller grunn for den:) Hvis du mener en positiv test er det jo en søt tanke, og jeg skulle til å skrive "såååå kjempesøt" men så kom jeg til å tenke på at da har du jo tissa på julegaven til noen... *grøss* ;P

Skrevet

Hva jeg ville ment. Esj.

Om det er for å dele at du er gravid finnes det bedre måter å gjøre det på.

Skrevet

Tanken var å gi det til ett kjært vennepar... (Litt for kødd, og litt for alvor). Med ett hint om at det hadde vært kos at de også fikk barn i 2008.... Kjenner de veeeeeeeldig godt da:)

Skrevet

Det er den sykeste ideen jeg har hørt om. Jeg har vert borti noe lignende, vi fikk førstemann i 2004 og det er utrolig hvor frekke folk er angående det å mene om når det burde passe DEM når vi evt skulle få nr to. Jeg hadde ikke lyst å utbasunere til hele verden at vi faktisk ikke brukte prevansjon på tredje året! Og så skulle jeg få en tåpelig julegave med graviditetstest???

Jeg hadde lurt på om dere seriøst manglet IQ..

Skrevet

Det er veldig usikker grunn du trår på der hvis du gjør det.

Som alle andre har vi også blitt spurt flere ganger om vi tenker på andremann. Har da med et smil sakt at "Nei det vet vi ikke ennå, men vil ha en til en gang"

Det de ikke viste var at vi prøvde for harde livet og hadde gjort det lenge. På 13ende pp og ved hjelp av pergo satt set tilslutt nå nettopp. Hadde vi ikke vært så heldige OG fått en graviditetstest til jul som et hint vet jeg seriøst ikke hva jeg hadde gjort.

Så det jeg prøver å si. Det kan tenkes at dette venneparet prøver å få barn, kasnkje har prøvd lenge,men har problemer. De færreste skriker ut til hele verden at de er prøvere. Da gjør du det ikke akkkurat bedre ved å kjøpe en test.

Nei kjøp noe annet, hva som helst.

Skrevet

Det må du bare ikke finne på å gjøre! Håper du forstår hvorfor!

Skrevet

nei det kjøper folk selv når de trenger det.

Skrevet

Viss man kjenner dette paret godt og veit at det på ingen måte blir oppfattet på feil måte, eller er et ømt tema så kan jeg forstå humoren i det.

Jeg kunne godt gitt det til ei venninne eller to av meg, for jeg snakker veldig ofte med mine venninner om at jeg skulle ønske noen av de også blei gravide, men de skylder på ditt å datt men innerst inne har de litt lyst. Så da hadde de tatt det med ett smil.

Men jeg har dog noen venninner som vil, men typene ikke vil igjen og da hadde det blitt feil, det hadde vært å tråkka dem på tærne.

Men om man kjenner dem godt, så veit man jo åssen rekajsonen blir motatt:)

:)

Skrevet

Nei, ville jeg ikke gjort, for som flere andre skriver kan du tråkke over en grense, og det kan være veldig sårt. Det er jo ikke alt man sier til venner, uansett hvor gode venner det er, det kan være en grunn til at de ikke har barn nå, så finn heller på noe annet!

Skrevet

Eeeh,hadde nok ikke blitt glad akkurat, da vi streva i 1,5 år med å bli gravide. Ikke 3 uker som med første:)

Skrevet

Du får svar på spm. ditt.

Ja det er en frekk julegave.

Skrevet

Litt sårt for dem om de sliter med å bli gravide uten at du/dere vet det da....

Så enig med de andre her... Ikke gi dem det..

Skrevet

Oj oj oj...

For all del ikke gi dem det!

Hadde vi fått noe slikt hadde hele julaften vært ødelagt...

Skrevet

Lå og tenkte på inlegge ditt da jeg gikk å la meg i går.

Jeg synes den er kjempe bra. Jeg har en venninne jeg nok kommer å gi det ti( stjeler ideen din). Hun er den aller nærmeste venninnen jeg har og vi vet vel omtrent alt om hverandre. Vet at hun og typen har snakket om barn men de er usikker på når de skal begynn. Hun har sagt at de kanskje begynnet til våren eller høsten.

Hvis du kjenner henne veldig veldig god, så er vel faren liten for at hun vil bli snurt...

Lykke til!

Skrevet

Du skal ikke gi det i julegave!!!! IKKE

DU hvet ikke om de har bestemt seg for og prøve!!

DU hvet ikke om de allerede prøver!!

DU hvet ikke om de i det hele tatt kommer til og klare det!!

Hvis du ikke har tatt hintet.IKKE GI DET I JULEGAVE.

Det og få barn,prøveperioden osv er en veldig privat sak uansett hvor åpen man er om det.

Skrevet

Nei IKKE gi det i gave!!!

For alt man vet så kanskje de har holdt på å prøve lenge og! Selv om man er driiitgode venner, så er det kanskje noe man vil holde hemmelig allikevel!

Nei, vær så snill for demmes vegne å IKKE kjøp en test i julegave!!! :(

Skrevet

Siden jeg og min venninne heller skal ut og spise middag sammen i julegave enn å kjøpe noe, så spurte jeg henne

Hun syntes det hadde vært morsomt å få det, Glad for at jeg kunne tenkt meg å gå gravid sammen med henne og at vi hadde barn på samme alder.

Men klart det kommer ann på hvor nære venner dere er og hvor godt du virkelig kjenner henne. Har et par venninner som hadde blir kjempe sinna og fornærmet, men det vet jeg jo at de hadde blitt så derfor ville jeg aldri gitt noe slikt til dem,.

Skrevet

Så fint å se mange meninger:)

Jeg kjenner vennene mine veeeeeeeldig godt jeg da, så de hadde tatt det som en kjempe bra "innvitasjon"! Men jeg har kjøpt det vanlige Hardanger bestikket til de i år også, så da får jeg håpe radioteater og noen krus med stjernetegna deres også faller i smak:)

Men jeg hadde da selvfølelig ikke gitt en graviditetstest til mennesker jeg viste ikke hadde sett "humoren" i det, på noen som helst slags måte...

Jeg er trygg på vennene mine, og det er hærlig å være:)

GOD JUL;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...