Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Er det reklame om jeg sier at Babyshop har fått nettbutikk? Jeg elsker jo å shoppe på nett! :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 16. desember 2007 #2 Skrevet 16. desember 2007 He he... Shop i vei du. Her ligger butikken rett ned i gata så vi foretrekker å stikke innom. Nærmere enn postkontoret for å si det sånn. Men det er til tider masse kø og veldig dårlig service. Må si jeg er mer fornøyd med barnas hus.
Millapril Skrevet 16. desember 2007 #3 Skrevet 16. desember 2007 Hurra! Nok en grunn til å shoppe litt! Skal inn og kikke om det er noe vi ikke trenger som vi bare absolutt mååå ha allikevel!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. desember 2007 #4 Skrevet 16. desember 2007 er det jeg som er blind eller var det ikke litt lite i nettbutikken? Tenkte å kikke etter sånn pose som du kjøpte sanasol men kunne ikke se det under sove....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2007 Nei....det var en dårlig nettbutikk :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå