Gå til innhold

40 i feber etter vaksina...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min som blir 1 år på mandag..var på kontroll på torsdag...og våknet på fredag med 38,5 i feber...gikk opp til 39 i løpet av fredagen og i dag har han jammen hatt 40...stakkars..

 

Disse fæææle vaksinene..

 

Håper han våkner frisk i morgen...to stikk fikk han også..et i hvert lår..;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi reagert også på den siste av trippevaksinen og den andre. Hadde feber i tre dager hun.

Skrevet

Det er den vaksinen flest reagerer på, de små kan få feber helt opp til 14 dager etter vaksinen er satt..

Skrevet

Han reagerte ikke noe på første dosen..så håpet at han ikke reagerte på denne også jeg da...ingen av de to eldste har reagert på vaksinene..så vært heldig sånn sett!!

 

Håper virkelig at det roer seg og at han og vi får en god natt søvn...stakkars gutten min!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...