Mamman til AM&JS Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Gutten min som blir 1 år på mandag..var på kontroll på torsdag...og våknet på fredag med 38,5 i feber...gikk opp til 39 i løpet av fredagen og i dag har han jammen hatt 40...stakkars.. Disse fæææle vaksinene.. Håper han våkner frisk i morgen...to stikk fikk han også..et i hvert lår..;(
Honningmelon Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Jenta mi reagert også på den siste av trippevaksinen og den andre. Hadde feber i tre dager hun.
pkv5 Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Det er den vaksinen flest reagerer på, de små kan få feber helt opp til 14 dager etter vaksinen er satt..
Mamman til AM&JS Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2007 Han reagerte ikke noe på første dosen..så håpet at han ikke reagerte på denne også jeg da...ingen av de to eldste har reagert på vaksinene..så vært heldig sånn sett!! Håper virkelig at det roer seg og at han og vi får en god natt søvn...stakkars gutten min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå