Gjest Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Lurer på om det er noen som i løpet av svangeskapet IKKE har: -spist kjøtt som har vært litt rått -spist frukt som ikke er helt renvasket -IKKE HAR SPIST PÅ RESTAURANT/KANTINE/GATEKJØKKEN e.l. - vært på ferie utenfor Norge (og spist) - spist noe annet som man ikke er helt sikker på -har spist mat uten å vaske hendene først Og om det finnes noen slike ... er de da ikke bekymret mon tro? Noen som har helt ren samvittighet ? :-)
Pysjen Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Så dette er svaret på en perfekt gravid!?!?!?? hmmm... ja ja, deg om det
Gjest Skrevet 15. desember 2007 #4 Skrevet 15. desember 2007 hehe. sånn jeg ser det i følge rådene man skal følge (angående mat). Men jeg lurer virkelig på om det er noen der ute som egentlig klarer det ...
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Har ganske ren samvittighet, men ikke av de overnevnte grunnene. Tenker ikke panisk på alt ved matspising, men er generelt ganske fornuftig ville jeg tro... hehe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Hehe..... Vil ikke karakterisere meg som perfekt jeg da nei! Du må og få med på lista di folk som: Ikke har brukt nesespray trener flere ganger i uka ikke røyker tar tran hver dag masse multivitaminer hver dag ikke spiser fet mat ikke får i seg koffein ikke får i seg sukker.... hehe....... Huff, slår man sammen de to listene så hadde vært slitsomt å være fullstendig perfekt ser jeg.... hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå