prins 07, prins 10 Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 Nurket var i seng halv ni, sambo ni (fuktig natt på byen igår). Plutselig hadde jeg en hel masse alenetid og hva gjør jeg? Pakker inn julegaver og tar oppvaska. Vurderer faktisk å legge meg for det er så kjedelig. Hehe, tydelig at jeg ikke er vant til dette lenger.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 hørtes herligt ut...har ei på 4 mnd me vondt i øyret som akkurat er roet seg å en på 8 som er kvalmen å vond i magen...de har grene om en annen her og sambo er på byen med jobben....jippi...men nå ser det ut som det roer seg for en stund hvertfall...
Luna** Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 hmmm.... snuppa i seng halv ni. Samboer sova på sofaen kl ni. Jeg har rydda på kjøkkenet, og her sitter jeg... burde legge meg for å sove, er trett selv... men men må liksom surfe litt.
prins 07, prins 10 Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2007 Oj da, vil ikke bytte;) Ønsker god bedring til de små, og at du får litt søvn stakkars.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 ti over halv tolv og di er roet seg etter en runde med oppkast for store bror og mange runder med lillesøster.jeg har funnet frem melkesjokoladen å vil roe ned litt før jeg legger meg...hehe:) god trøst i sjokolade altså.... men håper du fant noe å gjøre da....
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 15. desember 2007 #6 Skrevet 15. desember 2007 Snuppa 7 uker ville ikke legge seg før 23 i kveld, hang på puppen fra kl 20 sikkert en økeperiode. Mannen har reist på jobb kl 23 og her sitter jeg helt alene. Burde legge meg men måtte stryke tøy til snuppa og besøke dere her Ohhh det er så deilig når det er stille hehehehe
tina_mor Skrevet 15. desember 2007 #7 Skrevet 15. desember 2007 hehe - uvant ja.... Vi har en snuppe som er like gammel som Adrian...Hun sovnet kl 18 ikveld...og sover ennå.....masser av voksentid. Sambo er på jobb i helgen, så jeg bruker tiden til noe fornuftig....hehe vel - koser meg foran peisen, leser en god bok, satt på oppvaskmaskin, vaskemaskin og ryddet i et klesskap...yaddda...herlige lørdagskveld. NÅ er det kanskje på tide med litt skjønnhetssøvn (?) tji hi Natti natti der ute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå