*tobarnsmamma* Skrevet 15. desember 2007 #1 Skrevet 15. desember 2007 har en nabo her som har hunden sin ute.. og nå er det brr kaldt ute..(vet ikke grader jeg men kaldt..) og den bjeffer stakkar.. og denne er en snill hund som godt kunne ligget inne om natta uten problemer.. stakkar voffen.. men hva er normalt da? kan hunder stå ute om natta på denne årstiden? ( den har et skur som den kan ligge inne men tviler på at det er varmovn der inne liksom....)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Aner ikke svaret på spørsmålet ditt, men lurer bare på hvorfor i alle dager folk skaffer seg hunder når dem kun står ute jeg??
EnJente_m_2Jenter Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Hvilken rase er det ? Står den ute hele året ? Jeg ville nok ringt den lokale dyrebeskyttelsen eller veterinær og forhørt meg. Har MYE å si hvilken rase det er. Huskyer klarer seg. Jeg mener at ingen "husdyr" bør stå ute slik hele vinteren uansett. I allefall ikke om en familie har de som husdyr og feks ikke som sledehunder osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå