Gå til innhold

Nå har jeg sendt mail til moderator,


Anbefalte innlegg

Skrevet

ang innlegget skrevet kl 22:22 av den/de som står bak nicket Gulli is back. Jeg har aldri brukt en eneste kalori på å svare på de kvalmende innleggene fra det nicket, men da jeg leste overskriften og deretter innlegget ang guttebabyer og "ståtiss" forstår jeg ikke hvorfor det nicket fortsatt har tilgang inne på Dinbaby. Det værste er jo at h*n får oppmerksomhet så det holder. Helt forkastelig at et nettsted som Dinbaby ikke har strengere retningslinjer-eller jo forresten de har jo det, men de opprettholdes ikke! Derfor har jeg nå sendt en meget krass melding. Datatilsynet neste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes de ansvarlige her inne ligger i den reneste "Tornerosesøvnen" - helt utrolig at de lar folk bare holde på.

Skrevet

Dette innlegget er jo egentlig like kjedelig som gulli sine spør man meg.

Men ser jo poenget...

Er bare ikke så hårsår på det, alle skjønner jo det bare er vås.

Skrevet

Er så enig, derfor jeg sendte mail nå. Helt utrolig !!

Skrevet

svaret mitt var til julestejernen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...