Gå til innhold

HJELP! sexy gave til sambo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt meg en "natt"kjole. "Nisse" stil.. :P

skal liksom vært litt sexy da. greia er at jeg vet ikke om han kommer til å synes det eller om han kommer til å synes det er morsomt/teit..

lurte på hvordan jeg skulle presantere den.. 3 alternativer..

1. bare ha den på meg før leggetid, og "late som ingenting".

2. vise fra hvor sexy nisse jeg er.. (og bare håpe at han ikke ler)

3. pakke den inn til han og gjøre det litt morsomt. men da er faren for at den ikke blir brukt..

HJEELP??? hehehe.. dilemma..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått for nr2...Forfør ham litt. Tror de fleste liker å bli forført, at noen andre enn dem tar initiativ og kontrollen...

Men når det er sagt, så vil jeg tilføye, følg magefølelsen... Du kjenner ham best og vet nok hav du bør velge...

Kos dere ;-)

Skrevet

Har du link til den du har kjøpt?? Tenkte å kjøpe noe sexy til samboeren min jeg også.. Samboeren min tenner litt på den der "school girl" looken han da :/

Kanskje noen har link til ei side der de selger billige "kostymer"? ;)

Skrevet

Litt vanskelig når du ikke vet OM han liker det, he he

Men jeg mener at med humor kan man gjøre det meste til noe positivt likevel. Hvis du har litt humor på det med alt. nr 2, istedetfor å viset at du synes det er litt flaut, så blir det ikke noe pinlig over det.

Hvis han også har litt humor, da. VI er ihvertfall sånn. Men aldri lett å gi råd, for man er jo så forskjellig :-)

Skrevet

Du kan jo titte fram bak soveromsdøra, når han har lagt seg. "Ho, ho, er det noen snille menn her?". Hvis han gliser litt, går det nok fort over i ekstatiske lykkegrynt, når han får litt nissebehandling....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...