Suss@ med 3 gutter Skrevet 15. desember 2007 #2 Skrevet 15. desember 2007 Det er ett kjempefint navn det:)
mine små alver... Skrevet 15. desember 2007 #3 Skrevet 15. desember 2007 Hei det navnet tenker jeg også på om dagen til vår kommende gutt!! kjempefint navn synes jeg:)
hege31 desember baby.har født. Skrevet 15. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2007 ja synes det er fint jeg. tenker på at nå er det jul og det passer jo fint. og min mamma er født i juli. vil ha noe etter henne.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. desember 2007 #5 Skrevet 15. desember 2007 Navnet er nyyyydelig!!! Har bare nydelige assisoasjoner til dette navnet!
Gemini7 Skrevet 16. desember 2007 #6 Skrevet 16. desember 2007 Liker det veldig godt, har selv ei jente som heter Julia, så vi var inne på Julian som guttealternativ den gangen
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Syns Julian er kjempefint=) Vet at svigerinnen min har bestemt det navnet til sin framtidige gutt, ser også at flere andre her liker det. Men fortsatt er det ikke et "poppis"-navn, så gå for Julian dere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå